Σελίδα 9 από 19
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 25, 2009 7:24 pm
από GUNNER_10
sow έγραψε:tote re paidia giati skizeste oi garbikoi oti i sony de proothei tin garbi?
afou i idia exei tin apoliti efthini tou promo...
e xereis den fonazoume tora...alla apo to 2005
tora allaxane ta pragmata apo to ke kai epeita.
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 25, 2009 8:30 pm
από sow
ma kai gia to ke pali eixate parapona gia to promo!

Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 25, 2009 11:07 pm
από ntimhs
Stinky έγραψε:ntimhs έγραψε:ΑΛΛΟ Η ΑΛΕΞΙΑΔΗ ΚΑΙ Η ΛΥΤΡΑ ΠΟΥ Η ΙΔΙΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΙΣ ΕΙΧΕ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ
NAI ΓΙ'ΑΥΤΟ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΔΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ... :p
ΑΜΑ ΗΘΕΛΕ Η HEAVEN ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΡΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΑ CD ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΒΑΖΕ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΕΖΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ.
ΤΟ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟ SINGLE ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΠΟΤΕ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ...
ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΜΑΡΩ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΡΟΧΗ ON STAGE
Δημοσιεύτηκε: Κυρ Οκτ 25, 2009 11:10 pm
από Viewmaster
Στο σημείο αυτό θα ήθελα να μεταφέρω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κάποια πράγματα τα οποία τόσο καιρό με εκνεύρισαν πάρα πολύ σχετικά με τη Μάρω Λύτρα και τη Χέβεν!΄Διότι πιστεύω...ότι και πολύ ευγενικοί ήμασταν όλοι μας με αυτή την εταιρία τόσο καιρό!
Απο τη Χεβεν τοσο καιρο μου εχουν μεινει αυτες οι εμπνευσμενες δικαιολογιες τους:
δικαιολογια 1) " ο δισκος θα καθυστερησει γιατι το Κανεις Λαθος εχει γνωρισει ..επιτυχια ( και δηλωνουμε ενθουσιασμενοι για αυτο)".
Ειναι δηλαδη πανθομολογουμενο οτι η αποτυχια ενος τραγουδιου ανοιγει διαπλατα το δρομο της κυκλοφοριας και του δισκου. Εκτος αν λανσαρεται νεο παιχνιδι, το "ειτε μονα ειτε ζυγα, παλι χανεις". Τον ενθουσιασμο βεβαια αλλιως τον αντιλαμβανομαι εγω, αλλα αυτοι εκει στη χεβεν ειναι γνώστες και σοβαροι κι εγω προφανως χαζοχαρουμενο.
δικαιολογια 2) κι εκει που αρχιζεις να ανησυχεις μηπως βρισκεσαι σε μια μεταμοντερνα εκδοχη αλα χεβεν του "Περιμενοντας τον Γκοντο" ερχεται κι η συνεχεια του επιχειρηματος τους, για να σου επιβεβαιωσει οτι ναι, οντως βρισκεσαι : "επειδη το Κανεις λαθος ειχε επιτυχια, θα ξηλωθουν ολα τα προηγουμενα κομματια του δισκου και θα ηχογραφηθουν απο την αρχη καινουρια, για να συνεχισουν την επιτυχια του Κανεις Λαθος".
( αυτα που εχουμε δηλ. δεν μας κανουν, δεν ηταν και μεγαλης περιωπης,αλλα γμτ το Κανεις Λαθος βρηκε κι εκανε επιτυχια κι ολοι τωρα πρεπει να στρωθουμε να βρουμε τον συνεχιστη του Κανεις Λαθος - που ως τσακαλια τον ψαχνουμε κατι μηνες φυσικα)
δικαιολογια 3) Οποτε ξανα στο παραδοσιακο και κλασσικο πλεον : " Η Λυτρα αυτον τον καιρο ( οπου καιρος= 11 μηνες το χρονο) βρισκεται στο στουντιο κι ηχογραφει τα νεα της τραγουδια".
Κι, επειδη η επαναληψη ειναι μητερα της μαθησης, με το να ακουγεται για χρόνια αυτη η φραση, εμπεδοθηκε. Βεβαια, το ποσες φορες ακουστηκε ειναι δυσκολο να υπολογιστει με ακριβεια, ισως ειναι και ρεκορ,σιγουρα παντως, με τις τοσες φορες που ηχογραφουσε η Μαρω στο στουντιο, εκει στη χεβεν θα πρεπει να εχουν γεμισει ενα ολοκληρο δωματιο και να εχουν βαλει φαρδια ταμπελα στην πορτα " Τα ακυκλοφορητα, ηχογραφημενα ομως, τραγουδια της Λυτρα".
Η τοσο μακροχρονη ηχογραφηση δεν φλερταρε ετσι αδικα, ειχε σοβαρο σκοπο, αυτον της δικαιολογιας 2, να ξηλωθουν δηλ. για να ηχογραφηθουν ξανα νεα.
δικαιολογια 4) "Ο δισκος θα καθυστερησει, γιατι κολλησε ( στο τελωνειο προφανως) η αδεια για μια διασκευη ξενου τραγουδιου".
Αυτο ειναι κατανοητο, οντως ειναι πολυ δυσκολο, θελει και κοπο, μεταφραστες, αλληλογραφια με το εξωτερικο που ειναι κι ακριβη, σαλιο για τα γραμματοσημα, ξενογλωσσα λεξικα, ασε που η νεα διευθυνση εχει μια δυστοκια στην επαρκεια ξενων γλωσσων, και τί να τις κανει αλλωστε, αφου γνωριζει αριστα την εγχωρια γλωσσα του γαβ-γαβ.
Υπαρχουν βεβαια κι αυτα που ακουγονταν στην ερτζιανη συχνοτητα, αλλα αυτα δεν ξερεις αν τα παρεις στα σοβαρα ή στα αστεια.
Αφιερωμενο στη χεβεν, να αλλαξουν και λιγο ρεπερτοριο:
Περιμένοντας τον Γκοντό (En attendant Godot) είναι ο τίτλος ενός θεατρικού έργου (1948) του Σάμιουελ Μπέκετ, στο οποίο οι χαρακτήρες περιμένουν έναν άνθρωπο που δεν έρχεται ποτέ. Η απουσία αυτή του Γκοντό έχει αποτελέσει το θέμα για πάμπολλες ερμηνείες του έργου από την πρώτη του θεατρική παρουσίαση. Στην αγγλική του μετάφραση από τον ίδιο το Μπέκετ, το έργο έχει υπότιτλο "τραγικωμωδία σε δυο πράξεις". Το έργο αποτελεί έκφραση του Θεάτρου του παραλόγου.
Υποθεση:
Δυο άνδρες, ο Βλαντιμίρ κι ο Εστραγκόν, συναντιούνται κοντά σε ένα δένδρο. Συζητάνε για διάφορα θέματα και ανακαλύπτουν ότι περιμένουν έναν άνδρα, που ονομάζεται Γκοντό. Όσο περιμένουν, εμφανίζονται άλλοι δυο, ο Πότζο και ο Λάκι: ο πρώτος πηγαίνει στην αγορά για να πουλήσει το δεύτερο, που είναι δούλος του. Ο Πότζο συζητάει με το Βλαντιμίρ και τον Εστραγκόν όσο ο Λάκι τους διασκεδάζει και στη συνέχεια φεύγουν. Στη συνέχεια, εμφανίζεται ένα αγόρι που λέει στο Βλαντιμίρ ότι είναι αγγελιαφόρος του Γκοντό: ο Γκοντό δε θα 'ρθει σήμερα, αλλά σίγουρα θα έρθει αύριο. Αφού φύγει το αγόρι, οι δυο άνδρες αποφασίζουν να φύγουν, αλλά δεν μετακινούνται καθώς πέφτει η αυλαία.
Το επόμενο βράδυ, ο Βλαντιμίρ κι ο Εστραγκόν συναντιούνται ξανά κοντά στο δέντρο περιμένοντας τον Γκοντό. Εμφανίζονται ξανά ο Λάκι και ο Πότζο, μόνο που αυτή τη φορά ο πρώτος είναι μουγγός κι ο δεύτερος τυφλός. Ο Πότζο δε θυμάται τη συζήτηση με τους δυο άνδρες το προηγούμενο βράδυ, φεύγει μαζί με το Λάκι και οι δυο άνδρες συνεχίζουν να περιμένουν. Το αγόρι ξανάρχεται για να πει ότι ο Γκοντό δε θα 'ρθει, αλλά επιμένει ότι δε μίλησε χτες με το Βλαντιμίρ. Οι δυο άνδρες αποφασίζουν να αυτοκτονήσουν, κρεμώμενοι από το δέντρο, αλλά αποτυγχάνουν, γιατί σαν "σχοινί" έχουν μόνο τη ζώνη του ενός. Αποφασίζουν να φύγουν, αλλά η αυλαία πέφτει και κανείς από τους δυο δεν έχει φύγει από τη θέση του
Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 26, 2009 12:11 am
από WoWoW
Viewmaster έγραψε:Στο σημείο αυτό θα ήθελα να μεταφέρω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κάποια πράγματα τα οποία τόσο καιρό με εκνεύρισαν πάρα πολύ σχετικά με τη Μάρω Λύτρα και τη Χέβεν!΄Διότι πιστεύω...ότι και πολύ ευγενικοί ήμασταν όλοι μας με αυτή την εταιρία τόσο καιρό!
Απο τη Χεβεν τοσο καιρο μου εχουν μεινει αυτες οι εμπνευσμενες δικαιολογιες τους:
δικαιολογια 1) " ο δισκος θα καθυστερησει γιατι το Κανεις Λαθος εχει γνωρισει ..επιτυχια ( και δηλωνουμε ενθουσιασμενοι για αυτο)".
Ειναι δηλαδη πανθομολογουμενο οτι η αποτυχια ενος τραγουδιου ανοιγει διαπλατα το δρομο της κυκλοφοριας και του δισκου. Εκτος αν λανσαρεται νεο παιχνιδι, το "ειτε μονα ειτε ζυγα, παλι χανεις". Τον ενθουσιασμο βεβαια αλλιως τον αντιλαμβανομαι εγω, αλλα αυτοι εκει στη χεβεν ειναι γνώστες και σοβαροι κι εγω προφανως χαζοχαρουμενο.
δικαιολογια 2) κι εκει που αρχιζεις να ανησυχεις μηπως βρισκεσαι σε μια μεταμοντερνα εκδοχη αλα χεβεν του "Περιμενοντας τον Γκοντο" ερχεται κι η συνεχεια του επιχειρηματος τους, για να σου επιβεβαιωσει οτι ναι, οντως βρισκεσαι : "επειδη το Κανεις λαθος ειχε επιτυχια, θα ξηλωθουν ολα τα προηγουμενα κομματια του δισκου και θα ηχογραφηθουν απο την αρχη καινουρια, για να συνεχισουν την επιτυχια του Κανεις Λαθος".
( αυτα που εχουμε δηλ. δεν μας κανουν, δεν ηταν και μεγαλης περιωπης,αλλα γμτ το Κανεις Λαθος βρηκε κι εκανε επιτυχια κι ολοι τωρα πρεπει να στρωθουμε να βρουμε τον συνεχιστη του Κανεις Λαθος - που ως τσακαλια τον ψαχνουμε κατι μηνες φυσικα)
δικαιολογια 3) Οποτε ξανα στο παραδοσιακο και κλασσικο πλεον : " Η Λυτρα αυτον τον καιρο ( οπου καιρος= 11 μηνες το χρονο) βρισκεται στο στουντιο κι ηχογραφει τα νεα της τραγουδια".
Κι, επειδη η επαναληψη ειναι μητερα της μαθησης, με το να ακουγεται για χρόνια αυτη η φραση, εμπεδοθηκε. Βεβαια, το ποσες φορες ακουστηκε ειναι δυσκολο να υπολογιστει με ακριβεια, ισως ειναι και ρεκορ,σιγουρα παντως, με τις τοσες φορες που ηχογραφουσε η Μαρω στο στουντιο, εκει στη χεβεν θα πρεπει να εχουν γεμισει ενα ολοκληρο δωματιο και να εχουν βαλει φαρδια ταμπελα στην πορτα " Τα ακυκλοφορητα, ηχογραφημενα ομως, τραγουδια της Λυτρα".
Η τοσο μακροχρονη ηχογραφηση δεν φλερταρε ετσι αδικα, ειχε σοβαρο σκοπο, αυτον της δικαιολογιας 2, να ξηλωθουν δηλ. για να ηχογραφηθουν ξανα νεα.
δικαιολογια 4) "Ο δισκος θα καθυστερησει, γιατι κολλησε ( στο τελωνειο προφανως) η αδεια για μια διασκευη ξενου τραγουδιου".
Αυτο ειναι κατανοητο, οντως ειναι πολυ δυσκολο, θελει και κοπο, μεταφραστες, αλληλογραφια με το εξωτερικο που ειναι κι ακριβη, σαλιο για τα γραμματοσημα, ξενογλωσσα λεξικα, ασε που η νεα διευθυνση εχει μια δυστοκια στην επαρκεια ξενων γλωσσων, και τί να τις κανει αλλωστε, αφου γνωριζει αριστα την εγχωρια γλωσσα του γαβ-γαβ.
Υπαρχουν βεβαια κι αυτα που ακουγονταν στην ερτζιανη συχνοτητα, αλλα αυτα δεν ξερεις αν τα παρεις στα σοβαρα ή στα αστεια.
Αφιερωμενο στη χεβεν, να αλλαξουν και λιγο ρεπερτοριο:
Περιμένοντας τον Γκοντό (En attendant Godot) είναι ο τίτλος ενός θεατρικού έργου (1948) του Σάμιουελ Μπέκετ, στο οποίο οι χαρακτήρες περιμένουν έναν άνθρωπο που δεν έρχεται ποτέ. Η απουσία αυτή του Γκοντό έχει αποτελέσει το θέμα για πάμπολλες ερμηνείες του έργου από την πρώτη του θεατρική παρουσίαση. Στην αγγλική του μετάφραση από τον ίδιο το Μπέκετ, το έργο έχει υπότιτλο "τραγικωμωδία σε δυο πράξεις". Το έργο αποτελεί έκφραση του Θεάτρου του παραλόγου.
Υποθεση:
Δυο άνδρες, ο Βλαντιμίρ κι ο Εστραγκόν, συναντιούνται κοντά σε ένα δένδρο. Συζητάνε για διάφορα θέματα και ανακαλύπτουν ότι περιμένουν έναν άνδρα, που ονομάζεται Γκοντό. Όσο περιμένουν, εμφανίζονται άλλοι δυο, ο Πότζο και ο Λάκι: ο πρώτος πηγαίνει στην αγορά για να πουλήσει το δεύτερο, που είναι δούλος του. Ο Πότζο συζητάει με το Βλαντιμίρ και τον Εστραγκόν όσο ο Λάκι τους διασκεδάζει και στη συνέχεια φεύγουν. Στη συνέχεια, εμφανίζεται ένα αγόρι που λέει στο Βλαντιμίρ ότι είναι αγγελιαφόρος του Γκοντό: ο Γκοντό δε θα 'ρθει σήμερα, αλλά σίγουρα θα έρθει αύριο. Αφού φύγει το αγόρι, οι δυο άνδρες αποφασίζουν να φύγουν, αλλά δεν μετακινούνται καθώς πέφτει η αυλαία.
Το επόμενο βράδυ, ο Βλαντιμίρ κι ο Εστραγκόν συναντιούνται ξανά κοντά στο δέντρο περιμένοντας τον Γκοντό. Εμφανίζονται ξανά ο Λάκι και ο Πότζο, μόνο που αυτή τη φορά ο πρώτος είναι μουγγός κι ο δεύτερος τυφλός. Ο Πότζο δε θυμάται τη συζήτηση με τους δυο άνδρες το προηγούμενο βράδυ, φεύγει μαζί με το Λάκι και οι δυο άνδρες συνεχίζουν να περιμένουν. Το αγόρι ξανάρχεται για να πει ότι ο Γκοντό δε θα 'ρθει, αλλά επιμένει ότι δε μίλησε χτες με το Βλαντιμίρ. Οι δυο άνδρες αποφασίζουν να αυτοκτονήσουν, κρεμώμενοι από το δέντρο, αλλά αποτυγχάνουν, γιατί σαν "σχοινί" έχουν μόνο τη ζώνη του ενός. Αποφασίζουν να φύγουν, αλλά η αυλαία πέφτει και κανείς από τους δυο δεν έχει φύγει από τη θέση του
Περίληψη???

:D
Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 26, 2009 1:14 am
από Stinky
ntimhs έγραψε:Stinky έγραψε:ntimhs έγραψε:ΑΛΛΟ Η ΑΛΕΞΙΑΔΗ ΚΑΙ Η ΛΥΤΡΑ ΠΟΥ Η ΙΔΙΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΙΣ ΕΙΧΕ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ
NAI ΓΙ'ΑΥΤΟ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΔΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ... :p
ΑΜΑ ΗΘΕΛΕ Η HEAVEN ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΡΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΑ CD ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΒΑΖΕ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΕΖΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ.
ΤΟ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟ SINGLE ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΠΟΤΕ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ...
ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΜΑΡΩ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΡΟΧΗ ON STAGE
Η ΜΑΡΩ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΙΞ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ Η ΧΕΒΕΝ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΔΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕ ΜΕ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ....ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΠΕΡΣΥ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΑΝΙΚΟ ΣΧΗΜΑ + ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΟΝΟΜΑ...ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΚ ΤΗΣ ΧΕΒΕΝ Π ΔΝ ΤΟ ΕΔΙΝΕ ΠΟΤΕ...ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΑΛΛΕΣ ΤΗΣ HEAVEN EIXAN ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠ'ΟΤΙ Η ΜΑΡΩ...
ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΧΕΒΕΝ ΒΡΗΚΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ Κ ΣΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΟ 2ο...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 26, 2009 9:13 am
από Viewmaster
Ε δεν είναι και τόσο μεγάλο το ποστ μου!Έχει γέλιο πάντως

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 26, 2009 9:45 am
από ntimhs
Stinky έγραψε:ntimhs έγραψε:Stinky έγραψε:ntimhs έγραψε:ΑΛΛΟ Η ΑΛΕΞΙΑΔΗ ΚΑΙ Η ΛΥΤΡΑ ΠΟΥ Η ΙΔΙΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΙΣ ΕΙΧΕ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ
NAI ΓΙ'ΑΥΤΟ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΔΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ... :p
ΑΜΑ ΗΘΕΛΕ Η HEAVEN ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΡΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΑ CD ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΒΑΖΕ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΕΖΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ.
ΤΟ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟ SINGLE ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΠΟΤΕ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ...
ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΜΑΡΩ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΡΟΧΗ ON STAGE
Η ΜΑΡΩ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΙΞ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ Η ΧΕΒΕΝ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΔΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕ ΜΕ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ....ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΠΕΡΣΥ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΑΝΙΚΟ ΣΧΗΜΑ + ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΟΝΟΜΑ...ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΚ ΤΗΣ ΧΕΒΕΝ Π ΔΝ ΤΟ ΕΔΙΝΕ ΠΟΤΕ...ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΑΛΛΕΣ ΤΗΣ HEAVEN EIXAN ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠ'ΟΤΙ Η ΜΑΡΩ...
ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΧΕΒΕΝ ΒΡΗΚΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ Κ ΣΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΟ 2ο...

ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΠΟΤΕ ΠΩΣ Η ΜΑΡΩ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Η HEAVEN ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ ΤΗΣ. Η HEAVEN ΤΗΝ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΠΙΣΩ. H HEAVEN ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΡΩΣ.
ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ...
Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 26, 2009 9:46 am
από Viewmaster
Σωστός ο Ντίμης

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 26, 2009 12:28 pm
από antidoto
για να δουμε τι θα δουμε
Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 26, 2009 12:30 pm
από Krouela
Kai ti na doume kale. To petrolstation kai I vandi tha akoulouthoun tin Fee Bee. O diskos tis Spanou den tha vgi pote opos episis kai o disko tis Raft To Poo Loo

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 26, 2009 1:38 pm
από GUNNER_10
sow έγραψε:ma kai gia to ke pali eixate parapona gia to promo!

nai alla plironame ta spasmena perasmenwn xronwn mhn to xexnas..kai einai xronovoro na kerdiseis pali ayta poy exases.

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 26, 2009 2:39 pm
από Stinky
ntimhs έγραψε:Stinky έγραψε:ntimhs έγραψε:Stinky έγραψε:ntimhs έγραψε:ΑΛΛΟ Η ΑΛΕΞΙΑΔΗ ΚΑΙ Η ΛΥΤΡΑ ΠΟΥ Η ΙΔΙΑ Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΤΙΣ ΕΙΧΕ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ
NAI ΓΙ'ΑΥΤΟ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΤΩΡΑ ΔΝ ΤΗΝ ΑΦΗΝΕ ΝΑ ΦΥΓΕΙ... :p
ΑΜΑ ΗΘΕΛΕ Η HEAVEN ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΗΝ ΜΑΡΩ ΕΔΩ ΚΑΙ 1,5 ΧΡΟΝΟ ΘΑ ΤΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΑ CD ΠΟΥ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΣΕ ΚΑΙ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΝ ΚΑΙ ΘΑ ΤΗΝ ΕΒΑΖΕ ΝΑ ΤΡΑΓΟΥΔΗΣΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΕΖΟΝ ΣΕ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ.
ΤΟ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟ SINGLE ΔΕΝ ΒΓΗΚΕ ΠΟΤΕ ΝΟΜΙΖΩ ΚΑΤΙ ΛΕΕΙ...
ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΕΩ ΕΓΩ ΠΟΥ ΘΑΥΜΑΖΩ ΤΗΝ ΜΑΡΩ ΑΠΕΡΙΟΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΘΕΩΡΩ ΥΠΕΡΟΧΗ ON STAGE
Η ΜΑΡΩ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΦΙΞ ΠΡΙΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΑΛΛΑ Η ΧΕΒΕΝ ΕΛΕΓΕ ΟΤΙ ΔΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕ ΜΕ ΤΑ ΣΧΗΜΑΤΑ....ΟΠΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΓΙΑ ΠΕΡΣΥ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ ΤΗΝ ΗΘΕΛΑΝ ΓΙΑ ΕΝΑ ΝΕΑΝΙΚΟ ΣΧΗΜΑ + ΓΙΑ ΕΝΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΟ ΟΝΟΜΑ...ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΟ ΟΚ ΤΗΣ ΧΕΒΕΝ Π ΔΝ ΤΟ ΕΔΙΝΕ ΠΟΤΕ...ΕΚΤΟΣ ΚΙ ΑΝ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΑΛΛΕΣ ΤΗΣ HEAVEN EIXAN ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠ'ΟΤΙ Η ΜΑΡΩ...
ΔΝ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΑΙΟ ΟΤΙ ΜΟΛΙΣ ΕΦΥΓΕ ΑΠΟ ΤΗ ΧΕΒΕΝ ΒΡΗΚΕ ΚΑΤΕΥΘΕΙΑΝ Κ ΣΧΗΜΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΑΛΟΝΙΚΗ ΑΛΛΑ ΕΠΕΛΕΞΕ ΤΟ 2ο...

ΔΕΝ ΣΟΥ ΕΙΠΑ ΠΟΤΕ ΠΩΣ Η ΜΑΡΩ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΕΣ.
Η HEAVEN ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ ΤΗΣ. Η HEAVEN ΤΗΝ ΚΡΑΤΟΥΣΕ ΠΙΣΩ. H HEAVEN ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΤΑΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΜΑΡΩΣ.
ΑΣ ΕΛΠΙΣΟΥΜΕ ΟΜΩΣ ΠΩΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Η ΠΟΡΕΙΑ ΤΗΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ...
Α...Σ'ΑΥΤΟ ΣΥΜΦΩΝΩ...

Δημοσιεύτηκε: Δευ Οκτ 26, 2009 11:08 pm
από Entek
WoWoW έγραψε:Viewmaster έγραψε:Στο σημείο αυτό θα ήθελα να μεταφέρω ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ κάποια πράγματα τα οποία τόσο καιρό με εκνεύρισαν πάρα πολύ σχετικά με τη Μάρω Λύτρα και τη Χέβεν!΄Διότι πιστεύω...ότι και πολύ ευγενικοί ήμασταν όλοι μας με αυτή την εταιρία τόσο καιρό!
Απο τη Χεβεν τοσο καιρο μου εχουν μεινει αυτες οι εμπνευσμενες δικαιολογιες τους:
δικαιολογια 1) " ο δισκος θα καθυστερησει γιατι το Κανεις Λαθος εχει γνωρισει ..επιτυχια ( και δηλωνουμε ενθουσιασμενοι για αυτο)".
Ειναι δηλαδη πανθομολογουμενο οτι η αποτυχια ενος τραγουδιου ανοιγει διαπλατα το δρομο της κυκλοφοριας και του δισκου. Εκτος αν λανσαρεται νεο παιχνιδι, το "ειτε μονα ειτε ζυγα, παλι χανεις". Τον ενθουσιασμο βεβαια αλλιως τον αντιλαμβανομαι εγω, αλλα αυτοι εκει στη χεβεν ειναι γνώστες και σοβαροι κι εγω προφανως χαζοχαρουμενο.
δικαιολογια 2) κι εκει που αρχιζεις να ανησυχεις μηπως βρισκεσαι σε μια μεταμοντερνα εκδοχη αλα χεβεν του "Περιμενοντας τον Γκοντο" ερχεται κι η συνεχεια του επιχειρηματος τους, για να σου επιβεβαιωσει οτι ναι, οντως βρισκεσαι : "επειδη το Κανεις λαθος ειχε επιτυχια, θα ξηλωθουν ολα τα προηγουμενα κομματια του δισκου και θα ηχογραφηθουν απο την αρχη καινουρια, για να συνεχισουν την επιτυχια του Κανεις Λαθος".
( αυτα που εχουμε δηλ. δεν μας κανουν, δεν ηταν και μεγαλης περιωπης,αλλα γμτ το Κανεις Λαθος βρηκε κι εκανε επιτυχια κι ολοι τωρα πρεπει να στρωθουμε να βρουμε τον συνεχιστη του Κανεις Λαθος - που ως τσακαλια τον ψαχνουμε κατι μηνες φυσικα)
δικαιολογια 3) Οποτε ξανα στο παραδοσιακο και κλασσικο πλεον : " Η Λυτρα αυτον τον καιρο ( οπου καιρος= 11 μηνες το χρονο) βρισκεται στο στουντιο κι ηχογραφει τα νεα της τραγουδια".
Κι, επειδη η επαναληψη ειναι μητερα της μαθησης, με το να ακουγεται για χρόνια αυτη η φραση, εμπεδοθηκε. Βεβαια, το ποσες φορες ακουστηκε ειναι δυσκολο να υπολογιστει με ακριβεια, ισως ειναι και ρεκορ,σιγουρα παντως, με τις τοσες φορες που ηχογραφουσε η Μαρω στο στουντιο, εκει στη χεβεν θα πρεπει να εχουν γεμισει ενα ολοκληρο δωματιο και να εχουν βαλει φαρδια ταμπελα στην πορτα " Τα ακυκλοφορητα, ηχογραφημενα ομως, τραγουδια της Λυτρα".
Η τοσο μακροχρονη ηχογραφηση δεν φλερταρε ετσι αδικα, ειχε σοβαρο σκοπο, αυτον της δικαιολογιας 2, να ξηλωθουν δηλ. για να ηχογραφηθουν ξανα νεα.
δικαιολογια 4) "Ο δισκος θα καθυστερησει, γιατι κολλησε ( στο τελωνειο προφανως) η αδεια για μια διασκευη ξενου τραγουδιου".
Αυτο ειναι κατανοητο, οντως ειναι πολυ δυσκολο, θελει και κοπο, μεταφραστες, αλληλογραφια με το εξωτερικο που ειναι κι ακριβη, σαλιο για τα γραμματοσημα, ξενογλωσσα λεξικα, ασε που η νεα διευθυνση εχει μια δυστοκια στην επαρκεια ξενων γλωσσων, και τί να τις κανει αλλωστε, αφου γνωριζει αριστα την εγχωρια γλωσσα του γαβ-γαβ.
Υπαρχουν βεβαια κι αυτα που ακουγονταν στην ερτζιανη συχνοτητα, αλλα αυτα δεν ξερεις αν τα παρεις στα σοβαρα ή στα αστεια.
Αφιερωμενο στη χεβεν, να αλλαξουν και λιγο ρεπερτοριο:
Περιμένοντας τον Γκοντό (En attendant Godot) είναι ο τίτλος ενός θεατρικού έργου (1948) του Σάμιουελ Μπέκετ, στο οποίο οι χαρακτήρες περιμένουν έναν άνθρωπο που δεν έρχεται ποτέ. Η απουσία αυτή του Γκοντό έχει αποτελέσει το θέμα για πάμπολλες ερμηνείες του έργου από την πρώτη του θεατρική παρουσίαση. Στην αγγλική του μετάφραση από τον ίδιο το Μπέκετ, το έργο έχει υπότιτλο "τραγικωμωδία σε δυο πράξεις". Το έργο αποτελεί έκφραση του Θεάτρου του παραλόγου.
Υποθεση:
Δυο άνδρες, ο Βλαντιμίρ κι ο Εστραγκόν, συναντιούνται κοντά σε ένα δένδρο. Συζητάνε για διάφορα θέματα και ανακαλύπτουν ότι περιμένουν έναν άνδρα, που ονομάζεται Γκοντό. Όσο περιμένουν, εμφανίζονται άλλοι δυο, ο Πότζο και ο Λάκι: ο πρώτος πηγαίνει στην αγορά για να πουλήσει το δεύτερο, που είναι δούλος του. Ο Πότζο συζητάει με το Βλαντιμίρ και τον Εστραγκόν όσο ο Λάκι τους διασκεδάζει και στη συνέχεια φεύγουν. Στη συνέχεια, εμφανίζεται ένα αγόρι που λέει στο Βλαντιμίρ ότι είναι αγγελιαφόρος του Γκοντό: ο Γκοντό δε θα 'ρθει σήμερα, αλλά σίγουρα θα έρθει αύριο. Αφού φύγει το αγόρι, οι δυο άνδρες αποφασίζουν να φύγουν, αλλά δεν μετακινούνται καθώς πέφτει η αυλαία.
Το επόμενο βράδυ, ο Βλαντιμίρ κι ο Εστραγκόν συναντιούνται ξανά κοντά στο δέντρο περιμένοντας τον Γκοντό. Εμφανίζονται ξανά ο Λάκι και ο Πότζο, μόνο που αυτή τη φορά ο πρώτος είναι μουγγός κι ο δεύτερος τυφλός. Ο Πότζο δε θυμάται τη συζήτηση με τους δυο άνδρες το προηγούμενο βράδυ, φεύγει μαζί με το Λάκι και οι δυο άνδρες συνεχίζουν να περιμένουν. Το αγόρι ξανάρχεται για να πει ότι ο Γκοντό δε θα 'ρθει, αλλά επιμένει ότι δε μίλησε χτες με το Βλαντιμίρ. Οι δυο άνδρες αποφασίζουν να αυτοκτονήσουν, κρεμώμενοι από το δέντρο, αλλά αποτυγχάνουν, γιατί σαν "σχοινί" έχουν μόνο τη ζώνη του ενός. Αποφασίζουν να φύγουν, αλλά η αυλαία πέφτει και κανείς από τους δυο δεν έχει φύγει από τη θέση του
Περίληψη???

:D
8imamai pou diavasa ston arka sto "I ZOI META..." pou o nekros ston paradeiso mila me ton aggelo pou tou leei oti oloi oi megaloi sinexisan to ergo tous meta 8anaton ston paradeiso...
AGGELOS: "Na, o Mpeket egrapse ston paradeiso to "SIGNOMI, EIXE KINISI""
NEKROS: "Ti einai auto?"
AGGELOS: "To sequel tou "PERIMENONTAS TON GKONTO!""

Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 27, 2009 7:22 am
από billakos24
Βανδή- Πετρέλης
Θα ακολουθήσουν τον Φοίβο μετά την αποχώρησή του από τη Heaven;
Ντόμινο εξελίξεων φέρνει η αποχώρηση του Φοίβου από τη Heaven, εννέα χρόνια μετά την ίδρυσή της.
Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες η Δέσποινα Βανδή έχει ήδη δρομολογήσει την αποχώρησή της από την εταιρία- δεν έχει ανανεώσει το συμβόλαιό της οπότε δεν έχει καμία νομική υποχρέωση-, καθώς, όπως είχε πει παλιότερα και η ίδια, στις αρχές της δεκαετίας έφυγε από τη Minos, για να ακολουθήσει τον φίλο και συνεργάτη της. Αυτός είναι άλλωστε και ο λόγος που δεν έχουμε ακούσει ακόμα το καινούριο της τραγούδι, αν και αρχικά είχε ανακοινωθεί πως θα κυκλοφορούσε μέσα στον Οκτώβριο. Για την ακρίβεια ο Φοίβος δεν είχε μπει στο στούντιο τους τελευταίους τέσσερις μήνες καθώς είχε αφιερωθεί στα νεογέννητα δίδυμά του ενώ όλοι ήξεραν τα ραντεβού που είχε κάνει με μεγάλες και μικρές δισκογραφικές εταιρίες ανακοινώνοντας την πρόθεσή του να ιδρύσει ανεξάρτητο label.
Οι τελευταίες φήμες λένε μάλιστα πως ανάμεσα στους νέους "επενδυτές" που αναφέρει ο Φοίβος στην επίσημη ανακοίνωσή του, βρίσκεται και το όνομα του Ντέμη Νικολαϊδη, κάτι όμως που δεν επιβεβαιώνεται επίσημα από καμία πλευρά.
Όσο για τον Θάνο Πετρέλη, το μόνο σίγουρο είναι πως το συμβόλαιό του με τη Heaven λήγει το φθινόπωρο του 2010, πράγμα που σημαίνει ότι χρωστάει έναν ακόμα δίσκο στην εταιρία που τον ανέδειξε. Πολλοί όμως πιστεύουν πως ο 34χρονος τραγουδιστής δεν θα δυσκολευτεί να πάρει απαλλακτικό και να ακολουθήσει το μέντορά του, καθώς η Heaven δεν έχει πλέον το management του (υπάρχει ξεχωριστό συμβόλαιο γι' αυτό το οποίο ο Θάνος φρόντισε να μην ανανεώσει γνωρίζοντας προφανώς τις προθέσεις του Φοίβου). Τι σημαίνει αυτό; Η Heaven δεν εισπράττει πλέον ποσοστά από τις ζωντανές εμφανίσεις του, οπότε δεν έχει συμφέρον να επενδύσει σε μια παραγωγή από την οποία δεν θα βγάλει ούτε τα έξοδά της!
http://www.yupi.gr/gossip/c13435/Bandh-_Petrelhs.html
Δημοσιεύτηκε: Τρί Οκτ 27, 2009 9:01 am
από antidoto
e kala logiko itane..tragiko to oti de kathontai na dokimastoun me allous alla tin idia stigmi logiko/anamenwmeno
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 30, 2009 3:42 pm
από MEDIA
O Φοίβος ανοίγει δισκογραφική με το star!
Ο Φοίβος ετοιμάζεται να ανοίξει δισκογραφική εταιρεία με το star. Μάλλον αυτή είναι η είδηση που θα βγει από...
την μουσική σκηνή αυτό το διάστημα. Ο Φοίβος είπε άντε γεια από την προηγούμενη εταιρεία του(heaven) και τώρα πάει να ανοίξει μια με το star.
τροκτικο

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 30, 2009 3:58 pm
από Krouela
Star Records thea

Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 30, 2009 3:59 pm
από MEDIA
Δημοσιεύτηκε: Παρ Οκτ 30, 2009 4:03 pm
από Krouela
kai tha ginoun kai kollites
