musicnews
Δημοσιεύτηκε: Τρί Δεκ 16, 2008 9:57 pm
Music and Media: 15.12.2008
Τις ημέρες αυτές περιμένουν οι περισσότερες δισκογραφικές μήπως και βγάλουν τα σπασμένα της χρονιάς. Τα επεισόδια σε όλη την Ελλάδα δεν βοήθησαν σε αυτό, αφού ήδη οι πιο σημαντικές τους κυκλοφορίες βρίσκονται στα ράφια των καταστημάτων, και οι καταναλωτές από την μια δεν έχουν πρόσβαση στα καταστήματα, από την άλλη δεν φαίνεται να είναι ενημερωμένοι για τις κυκλοφορίες αυτές.
Στα επεισόδια άτυχο φάνηκε το Virgin Megastore καθώς το κατάστημα της Σταδίου λεηλατήθηκε και καταστράφηκε.
Σε όλα αυτά δεν βοηθά και το γεγονός ότι οι δισκογραφικές δεν φαίνεται να κάνουν αρκετά καλά την δουλειά τους σε επίπεδο προώθησης. Μια εβδομάδα έκλεισε από την ημέρα που κυκλοφόρησε το άλμπουμ της Βίσση και αυτό δεν έχει αποσταλλεί σε κανένα μέσο ενημέρωσης. Με καθυστέρηση προωθήθηκε και το άλμπουμ του Ρέμου.
Πιο γρήγορα αντανακλαστικά φαίνεται να διαθέτει η ΕΜΙ η οποία άμεσα προωθεί τις νέες τις κυκλοφορίες. Αυτό όμως φαίνεται να έχει σχέση περισσότερο με την κακή απόδοση που φαίνεται να υπάρχει στις πωλήσεις των νέων κυκλοφοριών - κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με τις ψηφιακές πωλήσεις οι οποίες απευθύνονται σε νέους καταναλωτές.
Παρόλο που σε επίπεδο marketing η εταιρεία φαίνεται να κάνει καλές κινήσεις, σε εμπορικό επίπεδο η ΕΜΙ έχει πάψει να είναι ευέλικτη, και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι «έμποροι», φυσικοί ή ψηφιακοί, να έχουν σε χαμηλότερη προτεραιότητα την τοποθέτηση της.
Αυτό ξεκινά από τα προβλήματα ρευστότητας που αντιμετωπίζει η μητρική εταιρεία, όμως αν τοπικά η ΕΜΙ δεν δείξει περισσότερη ευελιξία θα δημιουργήσει περισσότεα προβλήματα.
Τα προβλήματα αυτά φέρνουν πιο κοντά διεθνώς την EMI με την Warner. Μετά την συμφωνια διανομής για αγορές της Ασίας που έγινε πριν μερικούς μήνες, οι εταιρείες ανακοίνωσαν ότι θα προχωρήσουν σε αντίστοιχη συνεργασία για την Ινδία και τη Μέση Ανατολή - συμπεριλαμβανομένου και της Τουρκίας. Αργά αλλά σταθερά βαδίζουμε προς την ολική συνεργασία τους - ένα βήμα πριν την συγχώνευση, μέχρι να φτάσουμε εκεί όμως μπορεί να δούμε συνεργασία και στην Ελλάδα.
Στον αντίποδα εμφανίζονται η Sony και η Universal έτοιμες να μπουν γρήγορα σε νέες συμφωνίες, και αντίθετα με το παρελθόν, συζητούν το να βγει κερδισμένος και ο συνεργάτης τους. Η νέα αντιμετώπιση σε διεθνές επίπεδο έχει περάσει και στα τοπικά στελέχη.
Η κυκλοφορία της Βίσση βοηθούμενη και από την μεγάλη καμπάνια της Cosmote φαίνεται ότι θα είναι το πιο πετυχημένο νέο album από πλευράς πωλήσεων, και η ομάδα των συνεργατών της ετοιμάζει ένα πολύ έντονο πρόγραμμα προώθησης της με αποκορύφωμα την κυκλοφορία διεθνούς album.
Γράφαμε την προηγούμενη εβδομάδα για την κατάρρευση του Woolworths η οποία συμπεριελάμβανε την EUK έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς της βρετανικής δισκογραφίας.
Τα προβλήματα που δημιούργησε σε συνδυασμό με το ευρύτερο οικονομικό τοπίο φαίνεται ότι συμπαρασύρουν και τη Zavvi - την μετεξελιγμένη αλυσίδα των Virgin Megastores.
Οι πιστωτές της αλυσίδας κάλεσαν ειδική ομάδα να αναλάβει την αναδιοργάνωση της εταιρείας, καθώς βλέπουν ότι έρχονται προβλήματα το επόμενο χρονικό διάστημα.
Τις ημέρες αυτές περιμένουν οι περισσότερες δισκογραφικές μήπως και βγάλουν τα σπασμένα της χρονιάς. Τα επεισόδια σε όλη την Ελλάδα δεν βοήθησαν σε αυτό, αφού ήδη οι πιο σημαντικές τους κυκλοφορίες βρίσκονται στα ράφια των καταστημάτων, και οι καταναλωτές από την μια δεν έχουν πρόσβαση στα καταστήματα, από την άλλη δεν φαίνεται να είναι ενημερωμένοι για τις κυκλοφορίες αυτές.
Στα επεισόδια άτυχο φάνηκε το Virgin Megastore καθώς το κατάστημα της Σταδίου λεηλατήθηκε και καταστράφηκε.
Σε όλα αυτά δεν βοηθά και το γεγονός ότι οι δισκογραφικές δεν φαίνεται να κάνουν αρκετά καλά την δουλειά τους σε επίπεδο προώθησης. Μια εβδομάδα έκλεισε από την ημέρα που κυκλοφόρησε το άλμπουμ της Βίσση και αυτό δεν έχει αποσταλλεί σε κανένα μέσο ενημέρωσης. Με καθυστέρηση προωθήθηκε και το άλμπουμ του Ρέμου.
Πιο γρήγορα αντανακλαστικά φαίνεται να διαθέτει η ΕΜΙ η οποία άμεσα προωθεί τις νέες τις κυκλοφορίες. Αυτό όμως φαίνεται να έχει σχέση περισσότερο με την κακή απόδοση που φαίνεται να υπάρχει στις πωλήσεις των νέων κυκλοφοριών - κυρίως σε ό,τι έχει να κάνει με τις ψηφιακές πωλήσεις οι οποίες απευθύνονται σε νέους καταναλωτές.
Παρόλο που σε επίπεδο marketing η εταιρεία φαίνεται να κάνει καλές κινήσεις, σε εμπορικό επίπεδο η ΕΜΙ έχει πάψει να είναι ευέλικτη, και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα οι «έμποροι», φυσικοί ή ψηφιακοί, να έχουν σε χαμηλότερη προτεραιότητα την τοποθέτηση της.
Αυτό ξεκινά από τα προβλήματα ρευστότητας που αντιμετωπίζει η μητρική εταιρεία, όμως αν τοπικά η ΕΜΙ δεν δείξει περισσότερη ευελιξία θα δημιουργήσει περισσότεα προβλήματα.
Τα προβλήματα αυτά φέρνουν πιο κοντά διεθνώς την EMI με την Warner. Μετά την συμφωνια διανομής για αγορές της Ασίας που έγινε πριν μερικούς μήνες, οι εταιρείες ανακοίνωσαν ότι θα προχωρήσουν σε αντίστοιχη συνεργασία για την Ινδία και τη Μέση Ανατολή - συμπεριλαμβανομένου και της Τουρκίας. Αργά αλλά σταθερά βαδίζουμε προς την ολική συνεργασία τους - ένα βήμα πριν την συγχώνευση, μέχρι να φτάσουμε εκεί όμως μπορεί να δούμε συνεργασία και στην Ελλάδα.
Στον αντίποδα εμφανίζονται η Sony και η Universal έτοιμες να μπουν γρήγορα σε νέες συμφωνίες, και αντίθετα με το παρελθόν, συζητούν το να βγει κερδισμένος και ο συνεργάτης τους. Η νέα αντιμετώπιση σε διεθνές επίπεδο έχει περάσει και στα τοπικά στελέχη.
Η κυκλοφορία της Βίσση βοηθούμενη και από την μεγάλη καμπάνια της Cosmote φαίνεται ότι θα είναι το πιο πετυχημένο νέο album από πλευράς πωλήσεων, και η ομάδα των συνεργατών της ετοιμάζει ένα πολύ έντονο πρόγραμμα προώθησης της με αποκορύφωμα την κυκλοφορία διεθνούς album.
Γράφαμε την προηγούμενη εβδομάδα για την κατάρρευση του Woolworths η οποία συμπεριελάμβανε την EUK έναν από τους μεγαλύτερους διανομείς της βρετανικής δισκογραφίας.
Τα προβλήματα που δημιούργησε σε συνδυασμό με το ευρύτερο οικονομικό τοπίο φαίνεται ότι συμπαρασύρουν και τη Zavvi - την μετεξελιγμένη αλυσίδα των Virgin Megastores.
Οι πιστωτές της αλυσίδας κάλεσαν ειδική ομάδα να αναλάβει την αναδιοργάνωση της εταιρείας, καθώς βλέπουν ότι έρχονται προβλήματα το επόμενο χρονικό διάστημα.