Ελένη Φουρέιρα

Επιλέξτε για να συζητήσετε θέματα που αφορούν την ελληνική pop ή λαϊκή μουσική σκηνή...
Chronisgreek
Δημοσιεύσεις: 10833
Εγγραφή: Παρ Μαρ 17, 2006 12:45 pm

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από Chronisgreek »

αντε να βγαλει κ νεο σινγκλ, πολυ πιθανο να το παρουσιασει στο madwalk
EvelineMariaB
Δημοσιεύσεις: 6
Εγγραφή: Τρί Ιαν 24, 2017 5:40 pm

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από EvelineMariaB »

Η Ελένη Φουρέιρα είναι έτοιμη να μας παρουσιάσει το καινούργιο της τραγούδι!
Δεν μπορουμε να σας αποκαλύψουμε ακόμα τον τίτλο πάντως θα εντυπωσιαστείτε!

Πρόκειται για ένα τραγούδι διαφορετικο από τις προηγούμενες της επιτυχίες Τι Κοιτάς και Στο Θεό Με Πάει!

Η Ελένη Φουρέιρα θα μας τραγουδήσει live το καινούργιο της τραγούδι την Κυριακή στο πλατό του Rising Star!

Το νέο της single αναμένεται να κυκλοφορήσει από την Panik Records
Άβαταρ μέλους
fylakas_aggelos
Δημοσιεύσεις: 10858
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 1:50 pm

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από fylakas_aggelos »

Τα κουπλέ αδύναμα,η μουσική ξεσηκωτική!!!!!
ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ...
Άβαταρ μέλους
fylakas_aggelos
Δημοσιεύσεις: 10858
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 1:50 pm

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από fylakas_aggelos »



Το νέο τραγούδι "Μόνο για σένα" δεν ανέβηκε μάλλον λόγω πνευματικών δικαιωμάτων.Ίσως το ανεβάσει η Panik επίσημα.
ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ...
Ειρήνη
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: Παρ Ιαν 03, 2014 7:19 pm

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από Ειρήνη »

Στο σαιτ του αντεννα εχει ανεβει το επεισοδιο με το τραγουδι
Chronisgreek
Δημοσιεύσεις: 10833
Εγγραφή: Παρ Μαρ 17, 2006 12:45 pm

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από Chronisgreek »

tgoj18
Δημοσιεύσεις: 4425
Εγγραφή: Δευ Ιαν 25, 2010 1:18 am

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από tgoj18 »

Δε μπορώ να καταλάβω ποιο άλλο μου θυμίζει πέρα από αυτά:

https://www.youtube.com/watch?v=AxLxnN6z0Og

https://www.youtube.com/watch?v=3gxNW2Ulpwk
Άβαταρ μέλους
fylakas_aggelos
Δημοσιεύσεις: 10858
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 1:50 pm

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από fylakas_aggelos »

Μπράβο,ίδιο με το Gypsy Heart!!!!!!
ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ...
Chronisgreek
Δημοσιεύσεις: 10833
Εγγραφή: Παρ Μαρ 17, 2006 12:45 pm

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από Chronisgreek »

johnmar94
Δημοσιεύσεις: 633
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 01, 2015 8:41 pm

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από johnmar94 »

http://dai.ly/x5fq7sk
Official Edition
Άβαταρ μέλους
fylakas_aggelos
Δημοσιεύσεις: 10858
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 1:50 pm

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από fylakas_aggelos »

Λογικά θα ανέβει από Panik όταν βγει το videoclip.
ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ...
Slim_Shady
Δημοσιεύσεις: 29508
Εγγραφή: Τετ Σεπ 19, 2007 3:13 pm

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από Slim_Shady »

Εικόνα
Kάποιος ζωγράφος θεϊκός μας ζωγραφίζει...
Ειρήνη
Δημοσιεύσεις: 344
Εγγραφή: Παρ Ιαν 03, 2014 7:19 pm

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από Ειρήνη »

johnmar94 έγραψε:http://dai.ly/x5fq7sk
Official Edition
μου θυμιζει Edward Maya σε καποια σημεια
Άβαταρ μέλους
fylakas_aggelos
Δημοσιεύσεις: 10858
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 1:50 pm

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από fylakas_aggelos »

Είχε βγει και αυτό τον Ιανουάριο στα iTunes
Εικόνα

Περιέχει το 2017 Σ' αγαπώ με τίτλο Χο Χο Χο
01. Χο Χο Χο
02. Χο Χο Χο (Extended Version)

https://itunes.apple.com/gr/album/2017- ... 1177497652
ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ...
Άβαταρ μέλους
fylakas_aggelos
Δημοσιεύσεις: 10858
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 1:50 pm

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από fylakas_aggelos »

Επίσης το εξώφυλλο του "Μόνο για σένα" μου αρέσει πολύ.Θα ήθελα όταν βγάλει album να υπάρχει το ίδιο εξώφυλλο αλλά με ελληνικούς χαρακτήρες το όνομά της και ο τίτλος.

Εικόνα
ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ...
Chronisgreek
Δημοσιεύσεις: 10833
Εγγραφή: Παρ Μαρ 17, 2006 12:45 pm

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από Chronisgreek »

ayto moy 8umizei to video ti koitas
Άβαταρ μέλους
panosif
Δημοσιεύσεις: 44174
Εγγραφή: Τρί Μαρ 09, 2010 11:09 pm

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από panosif »

Άβαταρ μέλους
Chris
Δημοσιεύσεις: 1362
Εγγραφή: Σάβ Ιαν 18, 2014 12:59 pm

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από Chris »

:party: :party: :party:
Ειναι το καλυτερο της video clip ever! 10/10

και σαν τραγουδι 9/10 :clap: :clap: :clap:
Άβαταρ μέλους
fylakas_aggelos
Δημοσιεύσεις: 10858
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 01, 2012 1:50 pm

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από fylakas_aggelos »

Μου έχει κολλήσει απίστευτα.Το έχω κατεβάσει από iTunes και το λιώνω στο iphone!!!!!!!
ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΚΑΙΝΕ...
Slim_Shady
Δημοσιεύσεις: 29508
Εγγραφή: Τετ Σεπ 19, 2007 3:13 pm

Re: Ελένη Φουρέιρα

Δημοσίευση από Slim_Shady »

Πολύ καλό το βίν τεο κλίπ.Απο τα καλύτερα της Ελένης!
Και το κομμάτι(αν και περισσότερο μουσική) τα σπάει!!!
Μπράβο στο κορίτσι!!!
Kάποιος ζωγράφος θεϊκός μας ζωγραφίζει...
Απάντηση