h Elli se magazi tou Papatheoxari...
h Elli se magazi tou Papatheoxari...
h elli kokkinou ypegrapse me papatheoxarh kai th nea sezon tha vriskete se magazi tou...an h despoina tha nai arena me saki kai remo, tote mallon sto diogenh tha nai h elli...
[b]>>h vasilissa sto 8rono ths![/b]
-
-
Re: h Elli se magazi tou Papatheoxari...
krathste to topic gia tou xronou na yparxei na doume ti tha leei tote o Flayer!Flayer έγραψε:H parapliroforisi sto megaleio ths oso afora to thema ths Despinas den isxuei tipota apo ola auta pou aneferes .Rantaplan έγραψε:h elli kokkinou ypegrapse me papatheoxarh kai th nea sezon tha vriskete se magazi tou...an h despoina tha nai arena me saki kai remo, tote mallon sto diogenh tha nai h elli...

LYSAXTE TSAOUSES MOY... :PFlayer έγραψε:Euxaristos na to krathsei na doume ti tha les esu gia tou xronou .Rantaplan έγραψε:krathste to topic gia tou xronou na yparxei na doume ti tha leei tote o Flayer!Flayer έγραψε:H parapliroforisi sto megaleio ths oso afora to thema ths Despinas den isxuei tipota apo ola auta pou aneferes .Rantaplan έγραψε:h elli kokkinou ypegrapse me papatheoxarh kai th nea sezon tha vriskete se magazi tou...an h despoina tha nai arena me saki kai remo, tote mallon sto diogenh tha nai h elli...![]()
![]()
ok...Flayer έγραψε:na lupoun ta thulika ...GUNNER_10 έγραψε:LYSAXTE TSAOUSES MOY... :PFlayer έγραψε:Euxaristos na to krathsei na doume ti tha les esu gia tou xronou .Rantaplan έγραψε:krathste to topic gia tou xronou na yparxei na doume ti tha leei tote o Flayer!Flayer έγραψε:H parapliroforisi sto megaleio ths oso afora to thema ths Despinas den isxuei tipota apo ola auta pou aneferes .Rantaplan έγραψε:h elli kokkinou ypegrapse me papatheoxarh kai th nea sezon tha vriskete se magazi tou...an h despoina tha nai arena me saki kai remo, tote mallon sto diogenh tha nai h elli...![]()
![]()
lysaxte tsaousoi mou...

-
Flayer έγραψε:na lupoun ta thulika ...GUNNER_10 έγραψε:LYSAXTE TSAOUSES MOY... :PFlayer έγραψε:Euxaristos na to krathsei na doume ti tha les esu gia tou xronou .Rantaplan έγραψε:krathste to topic gia tou xronou na yparxei na doume ti tha leei tote o Flayer!Flayer έγραψε:H parapliroforisi sto megaleio ths oso afora to thema ths Despinas den isxuei tipota apo ola auta pou aneferes .Rantaplan έγραψε:h elli kokkinou ypegrapse me papatheoxarh kai th nea sezon tha vriskete se magazi tou...an h despoina tha nai arena me saki kai remo, tote mallon sto diogenh tha nai h elli...![]()
![]()

ayto aksizw matia mou...
Flayer έγραψε:Euxaristos na to krathsei na doume ti tha les esu gia tou xronou .Rantaplan έγραψε:krathste to topic gia tou xronou na yparxei na doume ti tha leei tote o Flayer!Flayer έγραψε:H parapliroforisi sto megaleio ths oso afora to thema ths Despinas den isxuei tipota apo ola auta pou aneferes .Rantaplan έγραψε:h elli kokkinou ypegrapse me papatheoxarh kai th nea sezon tha vriskete se magazi tou...an h despoina tha nai arena me saki kai remo, tote mallon sto diogenh tha nai h elli...![]()
![]()
egw ok..den eipa oti to 10x.m tha exei sto ekswfillo tourta..lol

pio fisiologiko einai na nai h Despoina me Remo kai Saki! 8)
E δεν μπορεις να έχεις συνεχώς έλεγχο του τι γράφεται με το nick σου αγαπητέ μου!!!Flayer έγραψε:Eides na to lew kapou egw auto ?Rantaplan έγραψε:Flayer έγραψε:Euxaristos na to krathsei na doume ti tha les esu gia tou xronou .Rantaplan έγραψε:krathste to topic gia tou xronou na yparxei na doume ti tha leei tote o Flayer!Flayer έγραψε:H parapliroforisi sto megaleio ths oso afora to thema ths Despinas den isxuei tipota apo ola auta pou aneferes .Rantaplan έγραψε:h elli kokkinou ypegrapse me papatheoxarh kai th nea sezon tha vriskete se magazi tou...an h despoina tha nai arena me saki kai remo, tote mallon sto diogenh tha nai h elli...![]()
![]()
egw ok..den eipa oti to 10x.m tha exei sto ekswfillo tourta..lol![]()
pio fisiologiko einai na nai h Despoina me Remo kai Saki! 8)![]()
An to eixa pei tha eixa pei thn idea mou san eksofulo kai oxi na einai etsi .![]()
Mhn epimeneis giati eidh o Rouvas shmera se sunenteuksh tou otan rwtithike an tha emfanistei kapou eipe an einai gia 20 emfaniseis .
egw kalo mou de milaw gia twra..Flayer έγραψε:Eides na to lew kapou egw auto ?Rantaplan έγραψε:Flayer έγραψε:Euxaristos na to krathsei na doume ti tha les esu gia tou xronou .Rantaplan έγραψε:krathste to topic gia tou xronou na yparxei na doume ti tha leei tote o Flayer!Flayer έγραψε:H parapliroforisi sto megaleio ths oso afora to thema ths Despinas den isxuei tipota apo ola auta pou aneferes .Rantaplan έγραψε:h elli kokkinou ypegrapse me papatheoxarh kai th nea sezon tha vriskete se magazi tou...an h despoina tha nai arena me saki kai remo, tote mallon sto diogenh tha nai h elli...![]()
![]()
egw ok..den eipa oti to 10x.m tha exei sto ekswfillo tourta..lol![]()
pio fisiologiko einai na nai h Despoina me Remo kai Saki! 8)![]()
An to eixa pei tha eixa pei thn idea mou san eksofulo kai oxi na einai etsi .![]()
Mhn epimeneis giati eidh o Rouvas shmera se sunenteuksh tou otan rwtithike an tha emfanistei kapou eipe an einai gia 20 emfaniseis .
gia th nea sezon anafer8hka...
ksypna