Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Επιλέξτε για να συζητήσετε θέματα που αφορούν την ελληνική pop ή λαϊκή μουσική σκηνή...
GUNNER_10
Δημοσιεύσεις: 13408 Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2006 1:31 am
Δημοσίευση
από GUNNER_10 » Τετ Απρ 29, 2009 12:00 pm
to clip adiaforo opws kai to tragoudi...
poly gelio to oti valane ypologisti gia na fenetai oti tigare to magazi...
yakinthos
Δημοσιεύσεις: 15533 Εγγραφή: Τρί Αύγ 08, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση
από yakinthos » Τετ Απρ 29, 2009 1:09 pm
Αδιάφορο.
τι είμαι για ν' αρέσω σε όλους; Μερέντα;
just feel
Δημοσιεύσεις: 28625 Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 11, 2007 7:47 pm
Τοποθεσία: κυκλαδες
Δημοσίευση
από just feel » Τετ Απρ 29, 2009 2:26 pm
παντως ειναι ωραιο απο πλευρα σκηνοθεσιας κ ληψης!
λίγα και πολλά
όλα είναι στο πλάνο..
billakos24
Δημοσιεύσεις: 12540 Εγγραφή: Σάβ Απρ 04, 2009 4:34 am
Δημοσίευση
από billakos24 » Πέμ Απρ 30, 2009 12:41 am
ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ
:D
ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΕΙΝΑΙ,ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΝ
ΑΣΤΡΩΝ... :P
All of our endings can be found in our beginnings...
GUNNER_10
Δημοσιεύσεις: 13408 Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2006 1:31 am
Δημοσίευση
από GUNNER_10 » Πέμ Απρ 30, 2009 1:22 am
billakos24 έγραψε: ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ
:D
ΚΟΚΚΙΝΟΥ ΕΙΝΑΙ,ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ ΝΑ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΤΩΝ
ΑΣΤΡΩΝ... :P
kala se ligo tha kanei kai me fotina spathia o kapetanidis...kai tha nomizei oti ekane epiteuma..
antidoto
Δημοσιεύσεις: 35870 Εγγραφή: Τετ Απρ 06, 2005 12:26 pm
Τοποθεσία: London
Δημοσίευση
από antidoto » Πέμ Απρ 30, 2009 7:33 am
thotho έγραψε: μα είναι σαν τραγούδι από διαφήμιση....σαν εκείνο που έλεγε το διακόπτη κλέισε
Παρε ανασα και παμε...
just feel
Δημοσιεύσεις: 28625 Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 11, 2007 7:47 pm
Τοποθεσία: κυκλαδες
Δημοσίευση
από just feel » Πέμ Απρ 30, 2009 2:15 pm
γιατι καλε...παντως παιζει σε κλαμπς πολυ!
λίγα και πολλά
όλα είναι στο πλάνο..
GUNNER_10
Δημοσιεύσεις: 13408 Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2006 1:31 am
Δημοσίευση
από GUNNER_10 » Πέμ Απρ 30, 2009 5:53 pm
just feel έγραψε:
γιατι καλε...παντως παιζει σε κλαμπς πολυ!
oti paizei se club sinepagetai oti einai kai kalo??
Krouela
Δημοσιεύσεις: 10285 Εγγραφή: Παρ Απρ 20, 2007 7:59 pm
Τοποθεσία: Cosmo-City
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από Krouela » Πέμ Απρ 30, 2009 5:57 pm
den tha tin po tin kakia, den tha tin po
Krouela agapes mou, Krouela
just feel
Δημοσιεύσεις: 28625 Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 11, 2007 7:47 pm
Τοποθεσία: κυκλαδες
Δημοσίευση
από just feel » Πέμ Απρ 30, 2009 6:02 pm
GUNNER_10 έγραψε: just feel έγραψε:
γιατι καλε...παντως παιζει σε κλαμπς πολυ!
oti paizei se club sinepagetai oti einai kai kalo??
το τι ειναι καλο..το καθοριζει ο καθενας...εσυ μπορει να το θεωρεις κακο...εγω το θεωρω καλο!
λίγα και πολλά
όλα είναι στο πλάνο..
Krouela
Δημοσιεύσεις: 10285 Εγγραφή: Παρ Απρ 20, 2007 7:59 pm
Τοποθεσία: Cosmo-City
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από Krouela » Πέμ Απρ 30, 2009 6:05 pm
Pes ta mori, pes ta. Edo i Gunilla mas pizi oti to Katapliktiko egine souxe, epidi to xorepse sta trapezia sta niata tis
Krouela agapes mou, Krouela
just feel
Δημοσιεύσεις: 28625 Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 11, 2007 7:47 pm
Τοποθεσία: κυκλαδες
Δημοσίευση
από just feel » Πέμ Απρ 30, 2009 6:06 pm
θεα!!
λίγα και πολλά
όλα είναι στο πλάνο..
ADAM2
Δημοσιεύσεις: 92789 Εγγραφή: Δευ Οκτ 04, 2004 9:29 pm
Τοποθεσία: Internet
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από ADAM2 » Πέμ Απρ 30, 2009 7:35 pm
Nothing lasts forever but the earth and sky