ΚΟΤΣΙΡΑΣ-ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ-ΣΤΡΑΤΗΣ..ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ!!!

Επιλέξτε για να συζητήσετε θέματα που αφορούν την ελληνική pop ή λαϊκή μουσική σκηνή...
Απάντηση
MEDIA
Δημοσιεύσεις: 14986
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 5:10 pm
Επικοινωνία:

ΚΟΤΣΙΡΑΣ-ΧΡΗΣΤΙΔΟΥ-ΣΤΡΑΤΗΣ..ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΕΙΑ!!!

Δημοσίευση από MEDIA »

Εικόνα

Έχοντας στις αποσκευές του τη γνωστή συνέπεια που τον διακρίνει, το ταλέντο του και τις επιτυχίες, όπως το πρόσφατο album και "Και πάλι παιδί", o Γιάννης Κότσιρας ξεκινάει το καλοκαίρι του tour!

Στο μουσικό αυτό ταξίδι, συνοδοιπόροι του είναι δύο από τους αντιπροσωπευτικότερους καλλιτέχνες της νέας γενιάς, η Ραλλία Χρηστίδου και ο Μύρωνας Στρατής.

Με ενθουσιώδη διάθεση μιας παρέας φίλων, ξεδιπλώνουν ένα πρόγραμμα γεμάτο από τραγούδια που δεν μπορείς να αποφύγεις να τα σιγοτραγουδήσεις.


mad
Elenh otan gelas eisai poly xaritwmenh
MEDIA
Δημοσιεύσεις: 14986
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 5:10 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από MEDIA »

kalo :) :)
Elenh otan gelas eisai poly xaritwmenh
Vandomaniac
Δημοσιεύσεις: 1395
Εγγραφή: Κυρ Φεβ 08, 2004 12:02 am

Δημοσίευση από Vandomaniac »

Πολύ ωραίο και καλοκαιρινό παρεάκι!! Θα παω να τους δω όπωσδήποτε!!!!
MEDIA
Δημοσιεύσεις: 14986
Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 5:10 pm
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από MEDIA »

ton iounio vgainei kai h nea douleia ths rallias!
Elenh otan gelas eisai poly xaritwmenh
supernatural22

Δημοσίευση από supernatural22 »

Kalos o Myronas,alla oxi san to Xatzigianni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMG
Δημοσιεύσεις: 2930
Εγγραφή: Παρ Μάιος 08, 2009 11:36 pm

Δημοσίευση από OMG »

supernatural22 έγραψε:Kalos o Myronas,alla oxi san to Xatzigianni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
An s'endiaferei kati mporoume na kanoume me ton myrwna,exw kone :wink:

:vent:
antidoto
Δημοσιεύσεις: 35870
Εγγραφή: Τετ Απρ 06, 2005 12:26 pm
Τοποθεσία: London

Δημοσίευση από antidoto »

:lol: :lol: :lol:
Παρε ανασα και παμε...
ADAM2
Δημοσιεύσεις: 92789
Εγγραφή: Δευ Οκτ 04, 2004 9:29 pm
Τοποθεσία: Internet
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από ADAM2 »

η συνεργασία με τη Ραλλία κρατάει χρόνια!
Nothing lasts forever but the earth and sky
afn
Δημοσιεύσεις: 175006
Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 11, 2004 3:21 am

Δημοσίευση από afn »

ADAM2 έγραψε:η συνεργασία με τη Ραλλία κρατάει χρόνια!

Einai kalo zevgari...!! :)

Ante Rallia perimenoume cd!!!!!!!!!!!!!!
Να αγωνιάς γι'αυτόν και να του δίνεις χαμόγελα, είναι αγάπη
ppapp2
Δημοσιεύσεις: 6833
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2006 1:32 am

Δημοσίευση από ppapp2 »

de vrika allo topic tou myrwna strati kai eipa na mi ftiaksw neo...
to tragoudi tou panw ap'ola den exie polu kairo pou to anakalispa kai to akouw sunexeiaaaa einai super ...elpizw na peksei polu to kalokairi...exei hdh ginei my favorite tou kalokairiou

http://www.youtube.com/watch?v=cKcL5Y4A ... re=related
I am....Palo Fierce !!!
sow
Δημοσιεύσεις: 14233
Εγγραφή: Τετ Δεκ 17, 2008 9:05 pm

Δημοσίευση από sow »

ti elpizeis na paiksei kale?
einai super hit edo kai poli kairo..
mallon den akous katholou radiofono :)
ppapp2
Δημοσιεύσεις: 6833
Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2006 1:32 am

Δημοσίευση από ppapp2 »

sow έγραψε:ti elpizeis na paiksei kale?
einai super hit edo kai poli kairo..
mallon den akous katholou radiofono :)
i really don't...giafto mallon to matha teleftaios!!
love it....
I am....Palo Fierce !!!
Άβαταρ μέλους
immortal
Δημοσιεύσεις: 16863
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 07, 2004 11:53 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:

Δημοσίευση από immortal »

αρχικά μου φαινοταν συμπαθητικό
πλεον με εκνευρίζει
in this mad mad world
happy_end
Δημοσιεύσεις: 6602
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 05, 2005 6:54 pm

Δημοσίευση από happy_end »

Καλύτερα δεν θα πήγαινε στο Έντεχνο αυτό το τόπικ;
Τώρα το βλέπω καθαρά ...
OMG
Δημοσιεύσεις: 2930
Εγγραφή: Παρ Μάιος 08, 2009 11:36 pm

Δημοσίευση από OMG »

happy_end έγραψε:Καλύτερα δεν θα πήγαινε στο Έντεχνο αυτό το τόπικ;
e mh X3$W... :lol:
happy_end
Δημοσιεύσεις: 6602
Εγγραφή: Σάβ Φεβ 05, 2005 6:54 pm

Δημοσίευση από happy_end »

OMG έγραψε:
happy_end έγραψε:Καλύτερα δεν θα πήγαινε στο Έντεχνο αυτό το τόπικ;
e mh X3$W... :lol:

Ε όχι, δε λέει.
Τώρα το βλέπω καθαρά ...
Απάντηση