Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Επιλέξτε για να συζητήσετε θέματα που αφορούν την ελληνική pop ή λαϊκή μουσική σκηνή...
MEDIA
Δημοσιεύσεις: 14986 Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 5:10 pm
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από MEDIA » Πέμ Μάιος 28, 2009 6:32 pm
Έχοντας στις αποσκευές του τη γνωστή συνέπεια που τον διακρίνει, το ταλέντο του και τις επιτυχίες, όπως το πρόσφατο album και "Και πάλι παιδί", o Γιάννης Κότσιρας ξεκινάει το καλοκαίρι του tour!
Στο μουσικό αυτό ταξίδι, συνοδοιπόροι του είναι δύο από τους αντιπροσωπευτικότερους καλλιτέχνες της νέας γενιάς, η Ραλλία Χρηστίδου και ο Μύρωνας Στρατής.
Με ενθουσιώδη διάθεση μιας παρέας φίλων, ξεδιπλώνουν ένα πρόγραμμα γεμάτο από τραγούδια που δεν μπορείς να αποφύγεις να τα σιγοτραγουδήσεις.
mad
Elenh otan gelas eisai poly xaritwmenh
MEDIA
Δημοσιεύσεις: 14986 Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 5:10 pm
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από MEDIA » Πέμ Μάιος 28, 2009 6:34 pm
kalo :) :)
Elenh otan gelas eisai poly xaritwmenh
Vandomaniac
Δημοσιεύσεις: 1395 Εγγραφή: Κυρ Φεβ 08, 2004 12:02 am
Δημοσίευση
από Vandomaniac » Πέμ Μάιος 28, 2009 6:42 pm
Πολύ ωραίο και καλοκαιρινό παρεάκι!! Θα παω να τους δω όπωσδήποτε!!!!
MEDIA
Δημοσιεύσεις: 14986 Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 5:10 pm
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από MEDIA » Πέμ Μάιος 28, 2009 6:44 pm
ton iounio vgainei kai h nea douleia ths rallias!
Elenh otan gelas eisai poly xaritwmenh
supernatural22
Δημοσίευση
από supernatural22 » Πέμ Μάιος 28, 2009 8:38 pm
Kalos o Myronas,alla oxi san to Xatzigianni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
OMG
Δημοσιεύσεις: 2930 Εγγραφή: Παρ Μάιος 08, 2009 11:36 pm
Δημοσίευση
από OMG » Πέμ Μάιος 28, 2009 9:36 pm
supernatural22 έγραψε: Kalos o Myronas,alla oxi san to Xatzigianni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
An s'endiaferei kati mporoume na kanoume me ton myrwna,exw kone
:vent:
antidoto
Δημοσιεύσεις: 35870 Εγγραφή: Τετ Απρ 06, 2005 12:26 pm
Τοποθεσία: London
Δημοσίευση
από antidoto » Πέμ Μάιος 28, 2009 10:27 pm
Παρε ανασα και παμε...
ADAM2
Δημοσιεύσεις: 92789 Εγγραφή: Δευ Οκτ 04, 2004 9:29 pm
Τοποθεσία: Internet
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από ADAM2 » Παρ Μάιος 29, 2009 2:25 am
η συνεργασία με τη Ραλλία κρατάει χρόνια!
Nothing lasts forever but the earth and sky
afn
Δημοσιεύσεις: 175006 Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 11, 2004 3:21 am
Δημοσίευση
από afn » Παρ Μάιος 29, 2009 5:39 am
ADAM2 έγραψε: η συνεργασία με τη Ραλλία κρατάει χρόνια!
Einai kalo zevgari...!! :)
Ante Rallia perimenoume cd!!!!!!!!!!!!!!
Να αγωνιάς γι'αυτόν και να του δίνεις χαμόγελα, είναι αγάπη
ppapp2
Δημοσιεύσεις: 6833 Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2006 1:32 am
Δημοσίευση
από ppapp2 » Τρί Ιουν 23, 2009 2:46 pm
de vrika allo topic tou myrwna strati kai eipa na mi ftiaksw neo...
to tragoudi tou panw ap'ola den exie polu kairo pou to anakalispa kai to akouw sunexeiaaaa einai super ...elpizw na peksei polu to kalokairi...exei hdh ginei my favorite tou kalokairiou
http://www.youtube.com/watch?v=cKcL5Y4A ... re=related
I am....Palo Fierce !!!
sow
Δημοσιεύσεις: 14233 Εγγραφή: Τετ Δεκ 17, 2008 9:05 pm
Δημοσίευση
από sow » Τρί Ιουν 23, 2009 2:51 pm
ti elpizeis na paiksei kale?
einai super hit edo kai poli kairo..
mallon den akous katholou radiofono :)
ppapp2
Δημοσιεύσεις: 6833 Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2006 1:32 am
Δημοσίευση
από ppapp2 » Τρί Ιουν 23, 2009 2:57 pm
sow έγραψε: ti elpizeis na paiksei kale?
einai super hit edo kai poli kairo..
mallon den akous katholou radiofono :)
i really don't...giafto mallon to matha teleftaios!!
love it....
I am....Palo Fierce !!!
immortal
Δημοσιεύσεις: 16863 Εγγραφή: Σάβ Φεβ 07, 2004 11:53 pm
Τοποθεσία: Athens
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από immortal » Τρί Ιουν 23, 2009 3:38 pm
αρχικά μου φαινοταν συμπαθητικό
πλεον με εκνευρίζει
in this mad mad world
happy_end
Δημοσιεύσεις: 6602 Εγγραφή: Σάβ Φεβ 05, 2005 6:54 pm
Δημοσίευση
από happy_end » Τρί Ιουν 23, 2009 3:43 pm
Καλύτερα δεν θα πήγαινε στο Έντεχνο αυτό το τόπικ;
Τώρα το βλέπω καθαρά ...
OMG
Δημοσιεύσεις: 2930 Εγγραφή: Παρ Μάιος 08, 2009 11:36 pm
Δημοσίευση
από OMG » Τρί Ιουν 23, 2009 7:43 pm
happy_end έγραψε: Καλύτερα δεν θα πήγαινε στο Έντεχνο αυτό το τόπικ;
e mh X3$W...
happy_end
Δημοσιεύσεις: 6602 Εγγραφή: Σάβ Φεβ 05, 2005 6:54 pm
Δημοσίευση
από happy_end » Τετ Ιουν 24, 2009 12:05 am
OMG έγραψε: happy_end έγραψε: Καλύτερα δεν θα πήγαινε στο Έντεχνο αυτό το τόπικ;
e mh X3$W...
Ε όχι, δε λέει.
Τώρα το βλέπω καθαρά ...