Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Επιλέξτε για να συζητήσετε θέματα που αφορούν την ελληνική pop ή λαϊκή μουσική σκηνή...
afn
Δημοσιεύσεις: 175006 Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 11, 2004 3:21 am
Δημοσίευση
από afn » Πέμ Ιουν 25, 2009 12:28 am
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος
afn την Πέμ Ιουν 25, 2009 12:29 am, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Να αγωνιάς γι'αυτόν και να του δίνεις χαμόγελα, είναι αγάπη
ppapp2
Δημοσιεύσεις: 6833 Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2006 1:32 am
Δημοσίευση
από ppapp2 » Πέμ Ιουν 25, 2009 12:29 am
tromaksa na anagnorisw ton toni....-paparizou husband-exei megalwsei to kefali tou!!!
I am....Palo Fierce !!!
OMG
Δημοσιεύσεις: 2930 Εγγραφή: Παρ Μάιος 08, 2009 11:36 pm
Δημοσίευση
από OMG » Πέμ Ιουν 25, 2009 12:29 am
GUNNER_10
Δημοσιεύσεις: 13408 Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2006 1:31 am
Δημοσίευση
από GUNNER_10 » Πέμ Ιουν 25, 2009 12:29 am
ppapp2 έγραψε: tromaksa na anagnorisw ton toni....-paparizou husband-exei megalwsei to kefali tou!!!
OMG
Δημοσιεύσεις: 2930 Εγγραφή: Παρ Μάιος 08, 2009 11:36 pm
Δημοσίευση
από OMG » Πέμ Ιουν 25, 2009 12:30 am
ppapp2 έγραψε: tromaksa na anagnorisw ton toni....-paparizou husband-exei megalwsei to kefali tou!!!
exei megalwsei kai to swma tou kyriws
deba
Δημοσιεύσεις: 89731 Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 8:16 pm
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από deba » Πέμ Ιουν 25, 2009 12:30 am
κούκλα η ΔΒ τώρα που μιλούσε
πραγαματικά πάρα πολύ όμορφη!!!!!!!! :D :D :D
το fanklamp της ΔΒ είναι μέσα αλλά πρέπει να είναι στην άλλη άκρη :?
ακουγόταν άτομα αλλά όχι δυνατά
εγώ έλεγα πως δεν ήταν πολλοί
Αγκαλιαστείτε...δεν ξέρω γιατί, αλλά κάνει καλό.
afn
Δημοσιεύσεις: 175006 Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 11, 2004 3:21 am
Δημοσίευση
από afn » Πέμ Ιουν 25, 2009 12:31 am
Dynamikoi oi vandofans twra!!
Να αγωνιάς γι'αυτόν και να του δίνεις χαμόγελα, είναι αγάπη
just feel
Δημοσιεύσεις: 28625 Εγγραφή: Κυρ Νοέμ 11, 2007 7:47 pm
Τοποθεσία: κυκλαδες
Δημοσίευση
από just feel » Πέμ Ιουν 25, 2009 12:32 am
ΝΙΚΗΣΕ Η ΑΝΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
λίγα και πολλά
όλα είναι στο πλάνο..
deba
Δημοσιεύσεις: 89731 Εγγραφή: Δευ Ιαν 03, 2005 8:16 pm
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από deba » Πέμ Ιουν 25, 2009 12:32 am
έβγαλε τα γυαλιά ο σάκης......
Αγκαλιαστείτε...δεν ξέρω γιατί, αλλά κάνει καλό.
afn
Δημοσιεύσεις: 175006 Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 11, 2004 3:21 am
Δημοσίευση
από afn » Πέμ Ιουν 25, 2009 12:32 am
Kale to lene anapoda poies den tha einai...
PEITE KALEEEEEEEEEEE
Να αγωνιάς γι'αυτόν και να του δίνεις χαμόγελα, είναι αγάπη
GUNNER_10
Δημοσιεύσεις: 13408 Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2006 1:31 am
Δημοσίευση
από GUNNER_10 » Πέμ Ιουν 25, 2009 12:32 am
afn έγραψε: Dynamikoi oi vandofans twra!!
kana mpoukali efige h mpa??
OMG
Δημοσιεύσεις: 2930 Εγγραφή: Παρ Μάιος 08, 2009 11:36 pm
Δημοσίευση
από OMG » Πέμ Ιουν 25, 2009 12:32 am
just feel έγραψε: ΝΙΚΗΣΕ Η ΑΝΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
naiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ppapp2
Δημοσιεύσεις: 6833 Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2006 1:32 am
Δημοσίευση
από ppapp2 » Πέμ Ιουν 25, 2009 12:32 am
deba έγραψε: κούκλα η ΔΒ τώρα που μιλούσε
πραγαματικά πάρα πολύ όμορφη!!!!!!!! :D :D :D
το fanklamp της ΔΒ είναι μέσα αλλά πρέπει να είναι στην άλλη άκρη :?
ακουγόταν άτομα αλλά όχι δυνατά
εγώ έλεγα πως δεν ήταν πολλοί
itan wraia i despw...
na se diorthoso kai egw sto fan club??
o adam to sinithizei kai o yak??
I am....Palo Fierce !!!
afn
Δημοσιεύσεις: 175006 Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 11, 2004 3:21 am
Δημοσίευση
από afn » Πέμ Ιουν 25, 2009 12:32 am
Να αγωνιάς γι'αυτόν και να του δίνεις χαμόγελα, είναι αγάπη
GUNNER_10
Δημοσιεύσεις: 13408 Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2006 1:31 am
Δημοσίευση
από GUNNER_10 » Πέμ Ιουν 25, 2009 12:33 am
just feel έγραψε: ΝΙΚΗΣΕ Η ΑΝΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
kala milame gia poly promoooooo
afn
Δημοσιεύσεις: 175006 Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 11, 2004 3:21 am
Δημοσίευση
από afn » Πέμ Ιουν 25, 2009 12:33 am
Να αγωνιάς γι'αυτόν και να του δίνεις χαμόγελα, είναι αγάπη
ppapp2
Δημοσιεύσεις: 6833 Εγγραφή: Δευ Νοέμ 13, 2006 1:32 am
Δημοσίευση
από ppapp2 » Πέμ Ιουν 25, 2009 12:34 am
bravo re elena...xarika para polu....na meinei i vissi me ta xazovraveia
I am....Palo Fierce !!!
OMG
Δημοσιεύσεις: 2930 Εγγραφή: Παρ Μάιος 08, 2009 11:36 pm
Δημοσίευση
από OMG » Πέμ Ιουν 25, 2009 12:34 am
hahahahahahahaaaaaaaa
krimaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
afn
Δημοσιεύσεις: 175006 Εγγραφή: Πέμ Νοέμ 11, 2004 3:21 am
Δημοσίευση
από afn » Πέμ Ιουν 25, 2009 12:34 am
just feel έγραψε: ΝΙΚΗΣΕ Η ΑΝΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
Ti les mwre ki esy??
Να αγωνιάς γι'αυτόν και να του δίνεις χαμόγελα, είναι αγάπη