Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Επιλέξτε για να συζητήσετε θέματα που αφορούν την ελληνική pop ή λαϊκή μουσική σκηνή...
manos
Δημοσιεύσεις: 6440 Εγγραφή: Παρ Ιουν 15, 2007 3:37 am
Δημοσίευση
από manos » Πέμ Αύγ 06, 2009 3:58 am
to pame xana ths kokkinou opos to eipe sta mad omos (se remix) h eisagogh einai apo kapoio xeno kommati?gnorizete poio?
Mamma Mia..πως να αντισταθώ;
yakinthos
Δημοσιεύσεις: 15533 Εγγραφή: Τρί Αύγ 08, 2006 12:12 pm
Τοποθεσία: Αθήνα
Δημοσίευση
από yakinthos » Πέμ Αύγ 06, 2009 11:38 am
Δεν γνωρίζω... :(
τι είμαι για ν' αρέσω σε όλους; Μερέντα;
crazy_boy
Δημοσιεύσεις: 2541 Εγγραφή: Τετ Φεβ 28, 2007 10:58 am
Δημοσίευση
από crazy_boy » Πέμ Αύγ 06, 2009 2:12 pm
ELPIZW NA SE KALHPSA PLHRWS!!!!
'Godney' is my religion..
manos
Δημοσιεύσεις: 6440 Εγγραφή: Παρ Ιουν 15, 2007 3:37 am
Δημοσίευση
από manos » Κυρ Αύγ 09, 2009 7:55 pm
nai arketa!!!se euxaristo poluuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!! :D
Mamma Mia..πως να αντισταθώ;
MEDIA
Δημοσιεύσεις: 14986 Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 5:10 pm
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από MEDIA » Δευ Αύγ 10, 2009 10:41 am
to remix apo ta mad paizete arketa sto radiofwno !!!
mu aresei perissotero apo thn original ekdoxi tu pame ksana !
Elenh otan gelas eisai poly xaritwmenh
billakos24
Δημοσιεύσεις: 12540 Εγγραφή: Σάβ Απρ 04, 2009 4:34 am
Δημοσίευση
από billakos24 » Δευ Αύγ 10, 2009 12:22 pm
ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΤΟ ''ΠΑΜΕ ΞΑΝΑ'' ΠΑΙΖΕΤΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΣΤΗ ΝΕΑ ΤΟΥ ΕΚΔΟΧΗ
KAI KANEI ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΥΜΠΑΘΗΤΙΚΟ ΤΟ ORIGINAL ΚΟΜΜΑΤΙ. :)
All of our endings can be found in our beginnings...
MEDIA
Δημοσιεύσεις: 14986 Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 5:10 pm
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από MEDIA » Δευ Αύγ 10, 2009 12:23 pm
ante kai auth h ellh na vgalei nea tragoudia !!!
gia na doume ti tha doume !!!
Elenh otan gelas eisai poly xaritwmenh
billakos24
Δημοσιεύσεις: 12540 Εγγραφή: Σάβ Απρ 04, 2009 4:34 am
Δημοσίευση
από billakos24 » Δευ Αύγ 10, 2009 12:35 pm
ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΛΑΙΚΟ
ΑΣ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΠΟΠΑΚΙΑ ΤΟ CD ΑΛΛΑ ΩΣ ΠΡΩΤΟ SINGLE ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ
ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΕΝΑ ΔΥΝΑΤΟ ΛΑΙΚΟ Η ELLI.
All of our endings can be found in our beginnings...
MEDIA
Δημοσιεύσεις: 14986 Εγγραφή: Σάβ Μαρ 29, 2008 5:10 pm
Επικοινωνία:
Δημοσίευση
από MEDIA » Δευ Αύγ 10, 2009 4:24 pm
by alekshs serkos !!! 8)
Elenh otan gelas eisai poly xaritwmenh
manos
Δημοσιεύσεις: 6440 Εγγραφή: Παρ Ιουν 15, 2007 3:37 am
Δημοσίευση
από manos » Δευ Αύγ 10, 2009 8:38 pm
to pame xana de mou arese katholou alla tora takouo sunexeia me auto to remix!!!!!!!!!!!
Mamma Mia..πως να αντισταθώ;