
Ενδιαφέρον το παραπάνω άρθρο.

Αν συνέχιζε με την Μαντώ δεν σημαίνει πως δεν θα έγραφε και για την Δέσποινα.Ήταν τότε να συνεχίσει και με την Κωνσταντίνα αλλά δεν ήθελε εκείνη.chris3m έγραψε:Ενδιαφέρον το άρθρο για τον Φοίβο!
Τα περισσότερα γνωστά, αυτό που δεν ήξερα είναι ότι δεν τα βρήκε με τον Ρέμο για δεύτερο δίσκο και τα κομμάτια τα πήρε ο Λεμπέσης. Είχα την εντύπωση ότι προορίζονταν για τον Κόκκοτα και τελικά δεν συνεργάστηκαν.
Διόλου απίθανο όμως και με την Μαντώ ήταν να συνεχίσουν, αλλά τελικά ήταν τυχερή η Δέσποινα.
Για τον Κόκκοτα αυτό που είχε ειπωθεί τότε, ήταν ότι λόγω της δυνατής φιλίας που τους ένωνε, είχε την δυνατότητα να του γράφει και ας βρίσκονταν σε άλλη εταιρεία!stelios έγραψε:To κείμενο νομίζω έχει κάποια λάθη.Είχε αποκλειστικό συμβόλαιο ο Φοίβος με την Sony;
Τότε πως έγραφε ταυτόχρονα για τον Κόκκοτα που ήταν στην Eros και για καλλιτέχνες της minos;
Στην πρώτη συνεργασία με την Γαρμπή δεν της έδωσε 3 αλλά 4 κομμάτια.
Ούτε αυτό με τον Ρέμο ισχύει.Δεν συνέχισαν επειδή πήγε στην minos ο Φοίβος με αποκλειστικό συμβόλαιο.
Μάλιστα ο δεύτερος δίσκος του Ρέμου γι'αυτό τον λόγο άργησε να κυκλοφορήσει.Σιγά μην έλεγε τον δίσκο Εξάρτηση ο Ρέμος.
Μετά το Κέρμα,το Τι ήμουνα για σένα,θα του έδινε το Μωρό μου και την Εξάρτηση;
Δεν είπα καθόλου ότι αν έγραφε στη Μαντώ δεν θα συνεργαζόντας ποτέ με Δέσποινα.stelios έγραψε: Αν συνέχιζε με την Μαντώ δεν σημαίνει πως δεν θα έγραφε και για την Δέσποινα.Ήταν τότε να συνεχίσει και με την Κωνσταντίνα αλλά δεν ήθελε εκείνη.
Εξάλλου έδωσε τις 10 εντολές στην Δέσποινα και το 1998 συνεργάστηκε πάλι με την Άντζελα.Απλά οι άλλες συνεργασίες δεν προχώρησαν.
Για να μην μιλήσω για τα χρόνια στην sony που έγραφε σε πολλές γυναίκες τραγουδίστριες ταυτόχρονα.
Mα ποιους άλλους είχε;Ουσιαστικά όταν πήγε στην minos άρχισε να γράφει σε πολύ λιγότερους καλλιτέχνες σε σχέση με την sony,ενώ τελείωσε και με καλλιτέχνες που συνεργαζόταν μέχρι τότε.Ήταν ουσιαστικά μια νέα αρχή.Δεν ήταν όπως στην heaven που κάποιοι τον ακολούθησαν από την minos.chris3m έγραψε:Δεν είπα καθόλου ότι αν έγραφε στη Μαντώ δεν θα συνεργαζόντας ποτέ με Δέσποινα.stelios έγραψε: Αν συνέχιζε με την Μαντώ δεν σημαίνει πως δεν θα έγραφε και για την Δέσποινα.Ήταν τότε να συνεχίσει και με την Κωνσταντίνα αλλά δεν ήθελε εκείνη.
Εξάλλου έδωσε τις 10 εντολές στην Δέσποινα και το 1998 συνεργάστηκε πάλι με την Άντζελα.Απλά οι άλλες συνεργασίες δεν προχώρησαν.
Για να μην μιλήσω για τα χρόνια στην sony που έγραφε σε πολλές γυναίκες τραγουδίστριες ταυτόχρονα.
την περίοδο όμως εκείνη ο Φοίβος δεν νομίζω να είχε χρόνο να συμπεριλάβει και μια καινούρια (ανερχόμενη...) τη στιγμή που είχε τόσους άλλους!
Εξάλλου -αν και το έχω ξαναπει- ο δίσκος "10 Εντολές" (δεν ξέρω ολόκληρος) δεν ήταν έτοιμος για την Δέσποινα, το "Νυχτολούλουδο" προοριζόταν για την Μαντώ.
Το ότι δεν ευδοκίμησε η συνέχεια της συνεργασίας, τον έκανε να "ψαχτεί" αλλού...!
Με την Άντζελα ήταν κάτι διαφορετικό, μην ξεχνάς πως με Καρρά και Άνζτελα συνεργάστηκε αλλά ήταν ονόματα ήδη! η Δέσποινα δεν είχε την ίδια αίγλη... ουσιαστικά την ανέδειξε!
Την Ματαιοπονία και το Έτσι είμαι;Εξακολουθώ να πιστεύω πως στον Ρέμο θα έδινε άλλα κομμάτια.Πιο δυνατά.Το ίδιο πιστεύω και για τον Κόκκοτα.Chronisgreek έγραψε:me to remo de nomizw na tou edine olo to disko.. ta popakia xazoxaroumena grafthkan gia lembesh k fainetai.. alla kapoia laika zeimbekika k xasapika 8a mporouse na ta pei k o remos..k to exartisi song htan synexeia tou axaristia tou kokota..
stelios έγραψε:Την Ματαιοπονία και το Έτσι είμαι;Εξακολουθώ να πιστεύω πως στον Ρέμο θα έδινε άλλα κομμάτια.Πιο δυνατά.Το ίδιο πιστεύω και για τον Κόκκοτα.Chronisgreek έγραψε:me to remo de nomizw na tou edine olo to disko.. ta popakia xazoxaroumena grafthkan gia lembesh k fainetai.. alla kapoia laika zeimbekika k xasapika 8a mporouse na ta pei k o remos..k to exartisi song htan synexeia tou axaristia tou kokota..
Μπορεί να έδινε την Εξάρτηση αλλά όχι όλο τον δίσκο.Ήταν κατώτερος από τους δίσκους που έκανε με τον Κόκκοτα.
Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το αναλύουμε τόσο και τι ακριβώς θέλεις να πεις!stelios έγραψε: Mα ποιους άλλους είχε;Ουσιαστικά όταν πήγε στην minos άρχισε να γράφει σε πολύ λιγότερους καλλιτέχνες σε σχέση με την sony,ενώ τελείωσε και με καλλιτέχνες που συνεργαζόταν μέχρι τότε.Ήταν ουσιαστικά μια νέα αρχή.Δεν ήταν όπως στην heaven που κάποιοι τον ακολούθησαν από την minos.
Στην περίοδο στην sony έγραφε συνεχώς και παντού.Δεν νομίζω πως θα ήταν πρόβλημα αυτό.Ο Μάτσας μόλις τον πήρε έψαχνε να του βρει νέα μούσα.
Αρχικά ήθελε την Κωνσταντίνα,μετά έπεσε το όνομα της Πέτα και τελικά έκλεισε η Δέσποινα.
Με την Μαντώ ουσιαστικά θα ήθελε ο Φοίβος να συνεχίσει απλώς δεν έγινε.Ούτε νομίζω πως ήταν θέμα πως ήταν ανερχόμενη η Δέσποινα και όχι όνομα.
Με τα τραγούδια που έδινε τότε έκαναν επιτυχία μια χαρά όλοι.
Επιπλέον γιατί να ήταν πρόβλημα μια ανερχόμενη τραγουδίστρια και όχι η ανάσταση που προσέφερε σε καλλιτέχνες που ήταν στα κάτω τους;
Φάνηκε και στην πορεία πως ο Φοίβος ήθελε να παίρνει νέα πρόσωπα και να χτίζει την καριέρα τους ουσιαστικά και ως παραγωγός.
Μια χαρά δουλεία για να κάνει τον Λεμπέση ονοματάκι.chris3m έγραψε:stelios έγραψε:Την Ματαιοπονία και το Έτσι είμαι;Εξακολουθώ να πιστεύω πως στον Ρέμο θα έδινε άλλα κομμάτια.Πιο δυνατά.Το ίδιο πιστεύω και για τον Κόκκοτα.Chronisgreek έγραψε:me to remo de nomizw na tou edine olo to disko.. ta popakia xazoxaroumena grafthkan gia lembesh k fainetai.. alla kapoia laika zeimbekika k xasapika 8a mporouse na ta pei k o remos..k to exartisi song htan synexeia tou axaristia tou kokota..
Μπορεί να έδινε την Εξάρτηση αλλά όχι όλο τον δίσκο.Ήταν κατώτερος από τους δίσκους που έκανε με τον Κόκκοτα.
Η "Εξάρτηση" μια χαρά δισκός ήταν για τα δεδομένα της εποχής! και πολύ καλά πήγε και έκανε τον Λεμπέση όνομα σε μια νύχτα!
Μια χαρά συνέχεια θα ήταν και για τον Κόκκοτα, δεν νομίζω η πρώτη "δουλειά" με τον Κόκκοτα να ήταν ανώτερη!
Κάνουμε διάλογο νομίζω στον οποίο δεν σε αναγκάζει κανείς να συμμετέχεις.chris3m έγραψε:Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί το αναλύουμε τόσο και τι ακριβώς θέλεις να πεις!stelios έγραψε: Mα ποιους άλλους είχε;Ουσιαστικά όταν πήγε στην minos άρχισε να γράφει σε πολύ λιγότερους καλλιτέχνες σε σχέση με την sony,ενώ τελείωσε και με καλλιτέχνες που συνεργαζόταν μέχρι τότε.Ήταν ουσιαστικά μια νέα αρχή.Δεν ήταν όπως στην heaven που κάποιοι τον ακολούθησαν από την minos.
Στην περίοδο στην sony έγραφε συνεχώς και παντού.Δεν νομίζω πως θα ήταν πρόβλημα αυτό.Ο Μάτσας μόλις τον πήρε έψαχνε να του βρει νέα μούσα.
Αρχικά ήθελε την Κωνσταντίνα,μετά έπεσε το όνομα της Πέτα και τελικά έκλεισε η Δέσποινα.
Με την Μαντώ ουσιαστικά θα ήθελε ο Φοίβος να συνεχίσει απλώς δεν έγινε.Ούτε νομίζω πως ήταν θέμα πως ήταν ανερχόμενη η Δέσποινα και όχι όνομα.
Με τα τραγούδια που έδινε τότε έκαναν επιτυχία μια χαρά όλοι.
Επιπλέον γιατί να ήταν πρόβλημα μια ανερχόμενη τραγουδίστρια και όχι η ανάσταση που προσέφερε σε καλλιτέχνες που ήταν στα κάτω τους;
Φάνηκε και στην πορεία πως ο Φοίβος ήθελε να παίρνει νέα πρόσωπα και να χτίζει την καριέρα τους ουσιαστικά και ως παραγωγός.
Αισθάνομαι σαν να θέλεις κάπου να "δικαιολογήσεις" την Δέσποινα, δεν καταλαβαίνω!
Ο Φοίβος εκείνη την περίοδο σίγουρα ήθελε μια νέα μούσα, λόγω της διακοπής με την Γαρμπή αλλά νομίζω πως περισσότερο τον ενδιέφερε η Μαντώ! Θυμάμαι μια συνέντευξη της Μαντώς (αφού είχε βγάλει καιρό το "Για όλες τις φορές") με ξανθό μαλλί, να μιλάει για συνέχεια της συνεργασίας τους.
Η Δέσποινα όπως είπες ήταν τρίτη στη λίστα (αλλά τυχερή...) αλλά πίστεψε με, αν είχε και την Μαντώ ο Φοίβος, δεν θα έπαιρνε και την "αφρόκρεμα" των τραγουδιών του!
Γι' αυτό την είπα τυχερή!
Γενικά ήταν πολύ τυχερή στο θέμα Φοίβος, τον βρήκε σε φάση που εκείνος σταματούσε συνεργασίες (Γαρμπή, Κωνσταντίνα, Μαντώ) και ασχολήθηκε ολοκληρωτικά μαζί της!!!
λιγα για τον συνωνοματοstelios έγραψε:Tραγικός ο Καλλίδης.deba έγραψε:Πήγα Μαμούνια στη Θες το Σάββατο και είδα Καλίδη και Καλλή
είναι υπέροχη!
απλά το θέμα είναι πως τραγουδά Πάολα και πιο σκυλέ γενικότερα και δεν ξέρω αν αρέσει αυτό
αλλά δεν είναι κιτς για να κακοφαίνεται!
ωραία φωνή, όμορφη παρουσία, γούστο πολύ καλό στα ρούχα, άνετη
μια χαρά
απλά επαναλαμβάνει κομμάτια στα προγράμματά της πολύ
λέει τα γυρίσματα δύο φορές
και στο πρώτο και στο δεύτερο
επίσης λέει τα συντρίμμια, το θα 'θελα και είπε και ένα ρεφρέν από το λυπάμαι
άκυρο αλλά ο καλίδης επίσης λέει θα 'θελα και θέλω να σε δω
ο Αργυρός ο καλύτερος βέβαια από τους τρεις...πολύ χαλαρός και ωραία φωνή
ο Καλίδης έλεος...ήρθε όταν έβγαινε η Καλλή για το πρώτο με τη σαγιονάρα και έκατσε στο τραπέζι δίπλα μας σταυροπόδι να τη βλέπουμε καλά και έπινε ποτό άθλιος![]()
βέβαια άφωνος όπως μου είχαν πει δεν είναι
μια χαρά ακουγόταν και πλάκα έκανε και χαβαλές ήταν
δε με χάλασε ούτε κι εκείνος
πολύ κεφάτο και χορευτικό πρόγραμμα γενικά!!!![]()
![]()
![]()
Στέλλα θεά λοιπόν.
Μια χαρά επιτυχίες δεν έκανε και μετά το Κόκκινο η Έλλη;Δεν της έδωσε για παράδειγμα το Θα περιμένω ενώ ετοίμαζε τον δίσκο της Δέσποινας;Chronisgreek έγραψε:epishs otan phre thn kokkinou to 2003 asxolh8hke mono me aythn k thn ekane star alla meta thn paramelhse..logw vandis h mikrwn onomatwn gia na tous kanei gnwstous..
Eντάξη ο Φοίβος όμως του σήμερα δεν είναι ο Φοίβος που ήταν κάποτε.Τώρα αν βγάλει έναν καλό δίσκο σε 2 χρόνια κάνουμε πάρτυ.Chronisgreek έγραψε:epikentrwnomai perissotero sto twra gia thn kokkinou.. 2003(top)-2005,6 htan kala..